Motley Crue
Style:  Heavy ../ Hard Rock
Album:  Generation Swine © 1997
Motley Crue - Generation Swine
1.  Find Myself
2.  Afraid
3.  Flush
4.  Generation Swine
5.  Confessions
6.  Beauty
7.  Glitter
8.  Anybody Out There
9.  Let Us Prey
10. Rocketship
11. A Rat Like Me
12. Shout At The Devil '97
13. Brandon
Find Myself
I Gotta Find Myself Some Love I Gotta Find Myself Some Drugs I Gotta Find Some Liquid Sunshine I Gotta Find Myself, I Gotta Find Myself I'm A Sick Motherfucker I'm A Sweet Sucka Mutha Ain't No One Tougher I'm A Wreck I'm A Sleaze I'm A Rock N Roll Disease I'm A Pusher, I'm A Shover Ain't No Motherfucker Tougher I Gotta Find Myself Some Glue I Gotta Find Some Suction Now My Aim Is Destruction I Gotta Find Myself, I Gotta Find Myself I'm A Drunk Motherfucker I'm A Smacked Out Lover Ain't No One Tougher I'm A Dick, I'm Your Master I'm A Rock N Roll Disaster I'm A Pusher, I'm A Shover I'm Your Dirtbag Lover I Got To Deal With My Neurosis I Got To Deal With My Neurosis I Gotta Find Myself Some Love I Gotta Find Myself Some Drugs I Gots Ta Sniffs Myself Some Glue I Got To Find Some Turpentine For You..you You You... I Got To Find Myself Destruction Afraid
Do You, Do You Wanna Bleed? Do You, Do You Wanna Live In Vain? It's Only Life She's So Afraid To Kiss An' So Afraid To Laugh Is She Runnin' From Her Past? It's Only Life She's So Afraid Of Love Is So Afraid Of Hate What's She Runnin' From Now?? Do You, Do You Wanna Scream? Do You, Do You Wanna Face The Strange? Do You, Do You Believe? Are You, Are You Afraid Of Change? It's Only Life She's So Afraid Of This And So Afraid To Ask She Hides Behind Her Mask Nothing's Ever Right She's So Afraid Of Pain So Afraid Of Blame It's Driving Her Insane So Insecure There Is No Cure Well She's So Afraid She's So Afraid Of Death She's So Afraid Afraid Of Life The Drama In Her Head Getting Louder All The Time She's So Afraid Afraid To Lose Been So Afraid Of Fame Everyday She Feels The Same It's Driven Her Insane... It's Driven Her... It's Drive... It's... Another Broken Pretty Thing Flush
I'm Feeling Rot I'm Feeling Rotten Today I______guess I Forgot I Am Shot I'm Not O.k. So Long To Pain So Long To Games So Long Say Good-bye Someone Tell Me Why I'm Feeling Cold Inside Do I Wanna, Do I Wanna Die Someone Tell Me Why It's Building Up Inside Do I Wanna Die And Kiss It All Good-bye? I'm A Sinking Ship On A Sea Of Bliss, I'm Not O.k. I'm Blind To This Is This Just A Test To Help Me See So Long To You, So Long To Me So Long Say Good-bye Someone Tell Me Why I'm Feeling Broke Inside Do I Wanna Do I Wanna Die Can You Tell Me Why It's Building Up Inside Do I Wanna Die And Kiss It All Good-bye? You're The Reason I Would Live.....i Hope That You Can Give Me This... You're The Reason So Long To Pain, So Long To Games So Long Say Good-bye Can You Tell Me Why I'm Feeling Dead Do I Wanna Do I Wanna Die Someone Tell Me Why It's Building Up Inside Do I Wanna Kiss It All Good-bye? Generation Swine
I Don't Care Now What I Do 'cause I Am Just A Fool Like You Get My Way Now Everyday I Take All I Can Get Just Like You Just Like You Back In Ya Face Such A Disgrace We're The Generation Swine A Rat Race From Outerspace Gonna Blow Your Mind Gotta Get Away, Gotta Get Away Aggravation Gotta Blow My Brains Gotta Blow My Brains We're The Generation I Want More, It's Not Enough We Get Our Thrills Right From This Stuff So My Mind's A Sewage Sump It's Smelling Bad And Out Of Luck Just Like You Back In Ya Face... Such A Disgrace We're The Generation Swine Gimme No Lip Here Comes My Fist I Don't Need It This Time Gettin Blown Away, Gettin Thrown Away Degeneration This Here Songs For You, The Doomed Welcome My Fools To The Planet Boom Thinkin' That I'll Grab My Space Gun Leave This Place Right Now For The Zoom Gimme Some Space Get Outta My Face We're The Generation Swine Don't Need Your Lip Your Ignorance We're The Generation Always On The Run New Sensation Wanna Go Insane Gonna Go Insane We're The Generation Swine Confessions
I Hear A Voice In My Head Going Round It's Been Talking To Me 4 Awhile Inject My Soul With The Truth Do You Dare?? Oh My God It's Time 4 A Prayer Going Down Breakin' Down I'm Underground Time 4 A Prayer Isolate I Contemplate Time 4 A Prayer Physical I'm Miserable Forgive Me Father For I Have Sinned God Is My Sanity Split In Two?? All This Time And I Still Feel The Pain Oh My God It's Time 4 A Prayer I'm Going Down, Breakin' Down I'm Underground Time 4 A Prayer Aggravate I Contemplate Time 4 A Prayer Physical I'm Miserable Don't Ya Make Me Go Searching For My Soul Beauty
Decked Out Like An Hour Glass Ammonia And A Razor Blade Things Were Just Ok Until She Fell In Love With Cocaine I Will Always Love Her She's My Beauty They Call Her Miss Divine My Black Beauty She's Open All The Time She's My Beauty Los Angeles Police My Black.... Had It Out For Me Baby Lives Off A Hollywood An'vine Her Head Got Her Off Her Feet She's Been Strung Out Since The Age Of Nine Her Head Got Her Off The Street She's A H V V I P She's A I Will Always Love Her.... She's My Beauty They Call Her Miss Divine My Black Beauty On Hollywood An'grime She's My... The L.a.p.d. My.... Had It Out For Me They Call Her Miss Divine We Made The Headlines Now She's Made It Big Lizzy Flipped Her Lid She Got Me Thrown In Jail She's Still Up For Sale Her Head Got Her Off Her Feet Her Head Got Her Off The Street Glitter
When We Make Love It's Hard To Tell If You're Dreamin' Of Me Or Someone Else That Drunken Kiss Seems Like A Lie Don't Say It's Forever And Then Say Goodbye Glitter Don't Ya Leave Me, Please Believe Me I Only Want Your Love Glitter, You're My Lover, I'll Have No Other Girl I Only Need Your Love When Mornin' Comes And The Sun Shines Bright You Gonna Need Someone Someone That Treat Ya Right So Don't Walk Out When You Wake Up Let's Give It A Chance Girl Let's Give It A Shot Give It A Shot Now Glitter, Don't Deceive Me Gotta Believe Me Only Need Your Love Glitter There's No Other You're Beautiful I Only Want You This Is Fine For Now, But Maybe Let's Make A Baby Inside Of You It's Just The Time, We Gotta Find, I Want Your Name On My Tattoo You Blow My Mind, So Tell Me I Wanna Know Glitter Shines Forever Forever An'ever I Only Need Your Love Glitter Lay Your Head Down Here I'll Always Be So Near I Only Want Your Love Here Come The Here It Comes There Goes The There It Goes Here Comes Our Love Again Through The Window Out I Only Want Your Love There Goes The There It Goes Here Comes The Here It Comes There Goes Our Love Again Out The Window Anybody Out There
Wanna Be Your Dog Wanna Be Your Man Let's Break The Speed Of Sound Cause We're Goin' Way To Fast Lookin' For Love?? Lookin' For A Lover Let Me Ask Ya... Is Anybody Out There??? I'm Gonna Die You're Gonna Die We Gotta Live For Tonight Cause We're Runnin' Out Of Time Lookin' For Love Lookin' For A Lover?? Let Me Ask Ya... Is Anybody Out There?????? Wanna Be Your Dog Wanna Be Your Man Let's Break The Speed Of Sound Cause We're Goin' Way To Fast Lookin' For A Lover Lookin' For A Lover Let Me Ask Ya... Is Anybody Out There? Let Us Prey
I'm The Reason Women Bleed It's Been Called The Curse Of Eve Ancient Times To Modern Lies You Know My Name Turned Your Pleasures Into Pain You Made Love I Give You Aids My Pollution Gives You Cancer Of The Brain Yet To Me You Sell Your Soul Fame And Glory Plated Gold You're Such An Easy Prey For Me Please Let Us Prey Please Let Us Hunt 7 Million Bodies Lying Dead Beneath My Hands War Was Such A Simple Game To Play Preachers Do My Bidding Yet Blame Me For Their Sins Altar Boys Are Taken In Desmay Kill And Eat Your Neighbors Gas A Subway In Japan I Got More Apocalyptic Plans Please Let Us Prey Please Let Us Hunt Suicide....genocide Rocketship
Fly To The Moon We'll Take My Rocketship It's Outta Sight Oh So Outta Sight Leave Your Head Check Into This Time Check Your Mind Let Your Sparkle Shine Pass The Sun Say Goodbye To Everyone We'll Fall In Love As We Pass The Sun Hang From A Star Forget Just Who We Are It's Outta Sight Oh So Outta Sight From The Moon To The Stars To The Sun Baby I'm In Love A Rat Like Me
Can You Smell Sarcasm On My Breath?? I'm A New Age Puppet Strung Out On Death A Rat Like Me Won't Save The World A Freak Like Me A Rat Like Me Won't Save The World Going Down And Killin' Time Down Down Down I Do The Dance Of The Cursed Everyday There's Nobody Worse Nowhere No Way A Rat Like Me Won't Save The World A Shit Like Me A Rat Like Me Won't Save The World Going Down One Step Away Down Down Down Everybody's Bangin' On This Landmine Everybody's Sippin' On Their Pain I Am Not Alone In My Head Here But I'll Gladly Take The Blame I'm A Snot Nosed Nuclear Punk A Rat Like Me Won't Save The World A Man Like Me A Dog Like Me Won't Save A Worm Like Me Won't Save A Rat Like Me Won't Save The World Going Down And Killin' Time Down Down Down Rat Dog Worm Freak Shout At The Devil '97
He's The Wolf Screaming Lonely In The Night He's The Blood Stain On The Stage He's The Tear In Your Eye Been Tempted By His Lie He's The Knife In Your Back He's Rage He's The Razor To The Knife Oh Lonely Is Our Lives My Head's Spinnin' Round & Round But In Season Of Wither We'll Stand And Deliver Be Strong And Laugh And..... Shout At The Devil He'll Be The Love In Your Eyes He'll Be The Blood Between Your Thighs And Then Have You Scream For More He'll Put Strength To The Test He'll Put The Thrill Back In Bed Sure You've Heard It All Before He'll Be The Risk In The Kiss Might Be Anger On Your Lips Might Run Scared For The Door But In Season Of Wither We'll Stand And Deliver Be Strong And Laugh And... Shout At The Devil Brandon
You Bring Those Tears Into My Eyes So Well I've Been Waiting For This Day So Long Brandon I Love You, You Are The One Brandon My Son You Run Around And Chase The Clouds I Only Want You To Be Yourself Forget Me Not You're All I've Got As You Can See You Are The One, Brandon My Son Your Mother Gave Birth To You With Love Inside She Had Candlelight And Songs Of Life Brandon I Love You, I Love Her She Is Your Mom True Love Is Ours Nobody Else I Only Want You To Be Yourself And When I'm Gone Don't Cry For Me We'll Always Be One...you Are My Son, You Are The One...you Are The One

Home | Mail | Guest Book

Немножко рекламы: